31 d’octubre del 2010

Nois, aviat serà qüestió de decidir-se

La visió de l'enllaç de sota  a alguns els hi fara mal de ventre, o a l'anima, en tant que cruïlla identitària existencial -o així- , a altre els exaltarà; a algú ni fu ni fa?  Als que juguen a la puta i la ramoneta, i al país en general servirá per a visualtzar que un camí s'ha encetat i més aviat que tard caldrà decidir-se a decidir. Sigui com sigui  dubto que cap català romangui  insensible  a la  cinta i no s'hi senti mínimament reflectit. Predic que la cinta es convertirà en símbol i que encetem un moment històric. La força de la música i les imatges traspua la força d'un sentiment, compartit molt, poc o gens. però real com  la  nació mateixa...o el que queda d'ella, i jo m'entenc.  Ara podeu clicar.

Els sentiments són una cosa molt personal i per tant no cal que comenteu si no...d'allò, Ja ho fareu més endavant, després de la publicitat. En tot cas la presa de posició al moment del vot no ha de ser ni serà per a raons sentimentals, sinó per dignitat...i peles, tal com demostrava, i ens comentava  després en petit comité, el cervell -penso- de la "qüestió". Deia també que ja no hi ha cap polític català sensat que en privat negui el desastre de la supeditació a Madrid. Tot plegat lliga ,n 'informaré en un parell de posts més.

Ja sabeu que sóc un ingenu i penso ara que potser el video només agradarà els dits nacionalistes  -d'espardenya, ja sabeu- i que el país potser més que el folklore que s'hi veu, estima més la rumba gitana barcelonina. El temps dirà. Ara comença.

3 comentaris:

Herrgoldmundo ha dit...

¿Por qué la música ska aparece siempre asociada a la subversión más inconsciente?
¿Te fijaste cuántas chicas, sobre todo, aparecen en el video luciendo pañoleta palestina?
Si en vez de la estelada hubiesen exhibido la ikurriña, el video hubiese "colado" perfectamente como un acto revidindicativo más de la izquierda abertzale.
¡A buenas horas resucitan algunos a los Kortatus y la estética ochentera de los subversivos del norte!

Saludos, bribón. :)

Maspons ha dit...

"Joves...pa tou" ya sabes, Apañó. Cal remarcar que hi havia també "veterans". No cal dubtar que la indep. és encara, per poc temps, com predeia, subversiva.
Fines observacions fas, però no se si t'escapa -i és molt curiós- que l'ska aquí el van portar els teus amics malosos!!
És bonic que el video és d'afirmació i no de confrontació. de subversiu els capgrossos i les sardanes, res.

Maspons ha dit...

Alguns coments de enoticies, ens reafirmen. En el fons s'els veu touchés.



Kropotkin (Vic)

02/11/2010

08:15

Impresionante.... Jua, jua, jua,... Yo creo que es mas bien un record Galactico o incluso Universal. Impresionate... Jua, jua, jua,..

Jordi (Teià)

02/11/2010

00:30

Personalment em posa la pell de gallina el vídeo (la cançó la trobo encertadíssima).
Felicitats als organitzadors i agraïments als participants.
Visca Catalunya lliure!


Joer, C's consiguió 325.000 visitas en 24 horas. Record de YouTube en Ejpaña pa los sejparatas; España para la buena gente (perdonadme, soy superbilingüe). Al loro,que el video de C's estuvo entre los 10 primeros en el mundo ese día!

Raül (Mataró)

02/11/2010

02/11/2010

00:00

LUISA te tomo la palabra y para tí la perra gorda: 42 millones por la dependencia de CAT., 3 millones por la independencia... ¿cambia algo? si lo prefieres, una autonomía contra 18 ¿te vale? o una región contra la UE ¿lo prefieres? y si lo dejamos en pataletas contra tanques...

Enrique B (Barcelona)

01/11/2010

23:21

El pròxim rècord de massa per la independència serà el Gang Bang de María Lapiedra.

carracuca (barcelona ESPAÑA)

01/11/2010

23:18

lluis (bcn), soy completamente feliz por estar en catalunya y en ESPAÑA, ¿lo entiendes así? y amargaos estáis vosotros los indepes y separatas que lleváis 300 años dando la tabarra con la misma cantinela y no parais de tocar los webos con tanto folklore subvencionado con dinero público.

Lluis (Barcelona)

01/11/2010

23:09

Aquest Carracuca, pobre amargat, no? De que tens por, infeliç?


Eso carracuca, seguir trabajando para que los Españoles podamos tener nuestros 22.000 millones de euros extra cada año. Pues me parece a mi que no.

Dependiente de Zara (bcn)

01/11/2010
01/11/2010


01/11/2010

20:33

Qué record ni qué niño muerto. Pero si Flo el de Tonterías las justas reunió a 6.241 personas en Astorga para una "macrogamba". O sea que esto de Vic es ridículo.

Jose Manuel (Madrid)

01/11/2010

20:25

Que tios tan feos.

carracuca (barcelona ESPAÑA)

01/11/2010

19:16

con lo buenos que son los embutidos de Vic y la cagáis de cara al mundo con todo este folklore barato. Después os quejaréis de que ESPAÑA os haga el boicot a los productos catalanes, dejaros ya de tonterías y sueños imposibles y seguid trabajando para salir del hoyo en el que stamos metidos.

carracuca (barcelona ESPAÑA)

01/11/2010

19:12

¿y?, fiestorro y folklore indepe y separata de barretina y senyera con cebolleta, cocacola y bocata longaniza, pero no aparacen por ningún sitio moros y negros, ¿que los metísteis a todos durante un rato en un gueto para no dañar la imagen casposa del independentismo de socarrel que dais?.

Sinceramente (Barcelona-España)

01/11/2010

18:46

A la gente le gusta hacer el payaso.

Este video es patético.

Pere S. (Vilanova)

01/11/2010


Os huele el aliento a ajo (Bilbo)

01/11/2010

14:29

Marc (Reus), he vist 5 segons del vídeo. Això és tot el que heu de dir els nacionalistes espanyols? Aquesta és la vostra patètica resposta? Feu bastanta pena. Internacionalment, amb el vostre "botijo, boina y pandereta", mai no us prendrà ningú seriosament.

Marc- (Reus)

01/11/2010
13:54

Com estimo aquesta aquesta terra...

pepito (barcelona)

01/11/2010

13:48

estuve en vic. es la cataluña profunda y casposa. hace poco,hay una masa inmensa de inmigrantes.Si no fuera por ellos los mataderos no funcionarian. ese es el modelo de independencia que quieren