7 de març del 2009

Comprenc el desconcert i altres coses

D'acord que el comptador de visites no explota -a dir veritat han pujat bastant- però crec tenir el nombre de visites suficient per a què hi hagi algun comentari més al POST ANTERIOR, donat l'angle inèdit que proposo. Deixant clar que agraeixo les lectures i que és obvi que ningú hi te obligació de dir res.

Penso en aquelles reunions que algú diu quelcom fora de programa i es produeix un silenci. Penso si qui em llegeix no se sentirà desconcertat, a l'estar acostumat que li parlin arreu de la crisi en termes absolutament diferents. És clar que també hi haura qui no diu res per obvi; altres aparten els ulls de la realitat que exposo -efecte flash -, altres no saben , i els més odiosos, els savis que et miren des de dalt i que no perderien un minut rebatint bajanades.

Un matís. Més que proposar un programa, em sembla que he fet una predicció.

I si no hi ha pressa per a debatre el dilema -aquí i enlloc- que plantejo, doncs jo tampoc en tinc a esperar.

Tinc també la impressió que la gent es creu que això s'arreglarà en dos anyets. Sapigueu doncs que tot i que l'economia es refaci, diuen que això provocaria un augment brutal del preu del petroli, de conseqüencies pitjors.

Com m'agradaria saber què en pensen els economistes d'escola i polítics. Callen com dallonses.

Si en trobeu cap pregunteu-li sisplau: Que opina del decreixement com a solució?

4 comentaris:

Efrem ha dit...

Quan tingui temps i forces per llegir-lo t'asseguro que en faré crítica. Sembla un blog interssant, t'afegeixo a la llista per anar-te visitant :)

Anònim ha dit...

Sí Efrem, tot i tenir temps és difícil estar al dia de tot. Es tracta de seleccionar amb criteri i El Criteri :)
Penso si més no que intento tenir informació, jutjar les coses tal com són, no com les veig superficialment. Tot i que ens repeteixin que l'objectivitat és impossible.

Anònim ha dit...

Estic d'acord que cal frenar la velocitat. Et diré però que això de montar naus de revenda de coses usades, ja ho fan fa temps moltes entitats cristianes!! I a sobre donen feina a marginats, a part d'alimentar-los als menjadors socials, com deia fa poc al blog.

Anònim ha dit...

Com a col.leccionista, Pafiam, les conec, alguna vegada hi he anat i tot. A més a Granollers hi ha El Troc -molt recomanable-. Però jo em refereia recolzades per l'estat, i recuperar i ajudar la figura del drapaire.