23 de novembre del 2013

Un "detall" d'algun polític que estic esperant amb candeletes

Una de les causes importants del desgavell i econòmic del país, que comporta el drama a mols ciutadans   és el sou dels polítics -i la corrua que els acompanya: partits, assessors, etc. Són 400.000 polítics a l'estat! Els sous que cobren són monstruosos,immorals i sobretot desvergonyits -sense comptar prebendes. Tan li fa dir com no dir. Sense comptar a més que la seva contribució directa al benestar del país és nula. Legislar no és un bé per se.

Si hi ha una cosa que m'enerva és sentir que a l'empresa privada guanyarien més. Que hi vagin si els volen! Que s'hi quedin! No és que no sigui cert -en la seva immensa majoria- que a la privada guanyarien molt més, sinó que quasi sempre és el contrari. A la política hi van els polítics i no les lumbreres de les ciències,les humanitats o l'empresa. No és compatible ser polític amb les tasques dels esmentats -ni el seu lloc natural.

Una declaració de reducció de sous seria un dels punts en que podria basar el meu vot.

10 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

més que el que cobrin, o el que es rebaixin el sou, el problema és la seva ineficiència. Com passa a les empreses, un senyor que cobri molt pot sortir barat i un que cobri poc pot sortir car, tot depén del rendiment.
De fet, si hon fessin - rebaixar-se el sou - diriem que era un acte demagògic irrellevant.

Maspons ha dit...

Em sembla que no t'ha parat a fer numeros: multiplica 400.000 -politics a Espanya-per uns quants milions. Fa marejar...i m'encén.
Ah sense contar els diners als partits, sindicats i gent de l'olla

(Gracies per l'anterior resposta aqui i visita)

enoticies ha dit...

"Els polítics catalans no treballen", segons González Pons

El dirigent del PP afirma que "cap comunitat autònoma pot sobreviure" d'aquesta manera...

Maspons ha dit...

M'he assabentat dels sous dels de la TV catalana i són per caure de nas.

Efrem ha dit...

Fóra bo que les llumeneres de la humanitat també dediquessin un temps de la seva vida a la política. Com el conseller d'economia actual.

Però jo al que anava (que dels blogs estic temporalment jubilat, per manca de temps), que no sé si te n'havia informat, i em fa il·lusió: http://dalipensador.blogspot.com.es/

Maspons ha dit...


1- Que li dediquin si, però sense abusar dels pressupostos.


2-Collons amb les sincronies!! -ja saps que tinc un tag que les anomeno Casualitats. Ho explco: justament he llegit avui la nota de la conferència que donaràs sobre Dalí a Barcelona. He pensat que series tu i aquest pensament t'haurà degut haver arribat...de manera misteriosa:)

Gràcies per pensar en mi. Deus ser prou perspicaç per endevinar que tinc un interés extraordinari pel Dalí.

Maspons ha dit...

Aclariment: volia dir que suposava que aquell Efrem de la nota eres tu.

Efrem ha dit...

Doncs sí. Era conferència - presentació del llibre :)

Si mai el llegís, tindré més que interès en saber-ne la seva opinió crítica!! ;)

Maspons ha dit...

Me n'alegro del ressò de la teva obra. Avui ho he llegit a l'ARA!
Espero que en algun moment alguna cosota de les que m'has llegit et serveixi -encara que no te n'adonis.Com potser tampoc s'adonava Dali de la influencia dels seus anagrames. Recordes que te'n vaig fer algun?
Aquests són els que vaig fer a Dalí -tots tenen missatge, però algún és sorprenent


Salvador Dalí: A Dalí vas d'or. Valora didals. Dadà: virolla. As d'or val Dalí. La vida? dòlars.

No dubtis que llegiré i parlaré del llibre, així com espero llegeixis el meu...quan el tingui:)
Sort

Efrem ha dit...

Renoi! "As d'or val Dalí" i "La vida? Dòlars" Els trobo especialment bons.

Segur que sí que serveix, som una xarxa que deixa passar les palletes d'or.

Salut!acions