22 de febrer del 2011

"Cascando a Mr Supercalifaisy" (Aquest havia de ser el títol) I un tag nou.

Per no allargar el debat estèril (?) deixo sense publicar allò que tenia escrit pel Supercalifbuf  i tots els que es vanten d'anar en màniga curta a casa a l'hivern. Que ben segur són els mateixos  que no fan res pel medi, bé, mal. Potser només recordar-li que al contrari d'allò que diu, als comunistes no s'els ha d'ensenyar res d'ecocidisme: Txernòbil, Aral, la Xina, el Bàltic fotut, etc.

Si hom vol cloure els comentaris anteriors, enganxo la darrera contesta meva i després narro dos flaixos, pintorescos.

El meu coment del post anterior

"Destraler: on dic caçar s'entén que tu mateix et pares el parany pel que seràs caçat (descobert)
Ara ho capto, quan Indíbil diu "ideals pedestres" es refereix a l'anar a peu, en cotraposició al cotxe.-suposo.

"més sol que la una" Això m'hagués preocupat abans, no ara que tinc un nombre acceptable de lectors. Aquesta és l'única dada estadística que sé buscar, i em refereixo a l'Evo, a qui dono les gràcies per portar unamica d'aire fresc:) i per la dada del PR5, que la veritat no en tenia idea i que després de buscar-ho tampoc s'entén massa: qué si és per nombre d'enllaços (?), que si google filtra...en fi sembla que ésta bé i moltes gràcies Evo. No tindré més fums, ans el contrari més responsabilitat. Ah, el bitllet és "franquista" però és Balmes, sí.

Destraler, et vaig censuar per ser groller amb una dama, oju. `

Snifar òxid,aquí has estat bé, veus:)

Bé, una MÍNIMA NORMATIVA:

S'agraeix qualsevol comentari però en aquest ordre:

1 Que vagin sobre el tema o que aportin alguna informació breu que creieu que em pot interesar.

2 Les digressions amb solta i volta.

3 Les qüestions i desqualificacions ad hominem, no m'agraden, pero es toleraran fins cert punt. No es toleraran les agressions grolleres "ad feminem".

Afegeixo Destraler, del xafarderio ets el rei. Ah i no pateixis, no diria qui ets si ho sapigués. T'ha dolgut i ho sento si t'has sentit menyspreat comparativament, però tu ho has dit: parlo d'ecologia, d'allò que en penso pel bé comú i em surts amb massa estirabots. Pots posar salsa picant, però que s'adigui al plat.

Pel Superecocida: el petroli...cap amunt que fa pujada, de retruc tota l'energia."

Flaixos caçats

Mireu quina forma més castissa la que em parla el meu ordinador: la vostra basadadadasastatact...

Un amic em va dir que va anar a menjar calçots i els hi van portar amb...maionesa. I s'els van emportar, és clar.


Trailers: Alguna pregunta i teoria estrafolària de les meves. I enllesteixo: La "química" internàutica.